کد خبر : 208864
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 15:15

جدول زمانی عرضه اوپو رنو سری ۱۱ فاش شد. گفته شده به دوربین پریسکوپ ورزشی

جدول زمانی عرضه اوپو رنو سری ۱۱ فاش شد. گفته شده به دوربین پریسکوپ ورزشی

به گزارش جرقه نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ انتظار می رود سری اوپو رنو ۱۱ به زودی در بازارها معرفی شود. گفته می شود که این خط تولید جانشین سری Oppo Reno 10 می شود که در اوایل سال جاری در ماه می منتشر شد. این گوشی با سه مدل عرضه شد: Oppo Reno

Oppo Reno 11 Series Launch Timeline Leaked; Said to Sport a Periscope Camera

به گزارش جرقه نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ انتظار می رود سری اوپو رنو ۱۱ به زودی در بازارها معرفی شود. گفته می شود که این خط تولید جانشین سری Oppo Reno 10 می شود که در اوایل سال جاری در ماه می منتشر شد. این گوشی با سه مدل عرضه شد: Oppo Reno 10 5G، Oppo Reno 10 Pro 5G و Oppo Reno 10 Pro+. سری ادعایی Reno 11 احتمالاً با ارتقاء قابل توجهی نسبت به مدل های قبلی عرضه می شود. جزئیات بیشتر در مورد مدل های مورد انتظار باید نزدیک به تاریخ عرضه شناخته شود. یک منبع آگاه اکنون یک جدول زمانی عرضه برای سری Reno 11 را پیشنهاد کرده است.

طبق پست Weibo توسط مشاور دیجیتال چت استیشن (ترجمه شده از چینی)، سری Oppo Reno 11 ممکن است در اواخر نوامبر عرضه شود. منبع اطلاعات تاریخ راه اندازی را مشخص نمی کند. با این حال، این پست اضافه می‌کند که برخلاف سری قبلی رنو ۱۰، بعید است که سری Reno 11 با مدل Pro+ عرضه شود. بنابراین، این احتمال وجود دارد که خط تولید با یک مدل پایه و یک مدل پرو عرضه شود.

این اطلاعات می افزاید که انتظار می رود سری آنر ۱۰۰ و هواوی نوا ۱۲ نیز به ترتیب تا اواخر نوامبر و دسامبر رونمایی شوند. طبق گفته های تیپستر، سری Vivo S18 و سری iQoo Neo 9 نیز تا پایان ماه دسامبر عرضه خواهند شد.

افشای اطلاعات قبلی از همان راهنمایی‌کننده نشان می‌دهد که مدل‌های سری Reno 11 احتمالاً با صفحه نمایش خمیده، تله‌فوتو پریسکوپ و دوربین‌های ماکرو عرضه می‌شوند. انتظار می‌رود گوشی‌های ادعا شده از طراحی پنل پشتی شیشه‌ای جدید بهره ببرند. همچنین انتظار می‌رود که آنها با سنسورهای دوربین ارتقا یافته نسبت به مدل‌های اوپو رنو ۱۰ وارد بازار شوند.

دوربین پشتی سه گانه اوپو رنو ۱۰ دارای سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با OIS، سنسور ۳۲ مگاپیکسلی تله فوتو و سنسور ۸ مگاپیکسلی است. برای سلفی و چت تصویری، سنسور دوربین ۳۲ مگاپیکسلی دارد. مدل پرو به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اولیه مجهز به OIS با OIS، دوربین تله فوتو ۳۲ مگاپیکسلی و سنسور ۸ مگاپیکسلی با لنز زاویه باز مجهز شده است. مدل برتر Pro+ دارای سنسور پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی با OIS، سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی و دوربین ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود آهنگ جدید

رپورتاژ نگاری

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح