کد خبر : 208852
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 20:37

اندروید ۱۴ اکنون برای دستگاه های پیکسل عرضه می شود

اندروید ۱۴ اکنون برای دستگاه های پیکسل عرضه می شود

به گزارش جرقه نیوز و به نقل از گسمارنا اندروید ۱۴ از ماه فوریه در برنامه پیش‌نمایش خود قرار داشت و گوگل چندین پیش‌نمایش و نسخه بتا را در این مسیر منتشر کرد و کاربران پیکسل اکنون در نهایت نسخه انتشار عمومی نهایی را دریافت می‌کنند. برای دانلود آخرین نسخه اندروید به Pixel 4a 5G

Android 14 is now rolling out to Pixel devices

به گزارش جرقه نیوز و به نقل از گسمارنا اندروید ۱۴ از ماه فوریه در برنامه پیش‌نمایش خود قرار داشت و گوگل چندین پیش‌نمایش و نسخه بتا را در این مسیر منتشر کرد و کاربران پیکسل اکنون در نهایت نسخه انتشار عمومی نهایی را دریافت می‌کنند. برای دانلود آخرین نسخه اندروید به Pixel 4a 5G یا جدیدتر نیاز دارید. انتظار می‌رود که شرکت‌های سازنده اندروید از جمله سامسونگ، iQOO، Nothing، OnePlus، Oppo، Realme، Sharp، Sony، Tecno، vivo و Xiaomi در ماه‌های آینده به‌روزرسانی‌های اندروید ۱۴ را برای دستگاه‌های خود بیاورند.

گزینه‌های سفارشی‌سازی که گوگل در اوایل سال جاری توضیح داد، اکنون با والپیپرهای هوش مصنوعی مولد در پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو با مدل‌های انتشار متن به تصویر، در اینجا قرار دارند.

همچنین می‌توانید ظاهر قفل صفحه خود را با سبک‌های مختلف فونت، پالت‌های رنگی و میانبرهای ویجت‌های سفارشی تغییر دهید تا با یک ضربه به مواردی مانند خواننده QR یا برنامه Google Home دسترسی داشته باشید. Google همچنین قالب‌های صفحه اصلی را اضافه کرده است که انتخاب سبک شما را آسان‌تر می‌کند و این الگوها بر اساس وضعیت شما تنظیم می‌شوند و ابزارک‌هایی مانند برنامه آب‌وهوا در هنگام طوفان برجسته‌تر می‌شوند.

اندروید ۱۴ همچنین از تصاویر HDR با Ultra HDR پشتیبانی می کند که به عکس های شما کمک می کند پر جنب و جوش تر به نظر برسند. گوگل همچنین پشتیبانی صوتی فضایی بومی، کپی/پیست بین دستگاهی و پخش کننده رسانه جدید را اضافه کرد. حریم خصوصی و امنیت دو نقطه کانونی دیگر هستند Health Connect که در Android 14 تعبیه شده است و تمام داده های سلامت شخصی شما را به صورت محلی در دستگاه شما ذخیره و رمزگذاری می کند. همچنین زمانی که برنامه‌ها بخواهند داده‌های موقعیت مکانی شما را با اشخاص ثالث به اشتراک بگذارند، به شما اطلاع داده می‌شود و می‌توانید از دسترسی به داده‌های خود امتناع کنید.

اندروید ۱۴ با پشتیبانی از احراز هویت اثر انگشت در برنامه های شخص ثالث و یک گزینه صفحه قفل پین ۶ رقمی به روز شده، پشتیبانی از کلید عبور بهبود یافته را دریافت می کند. Google همچنین ویژگی‌های دسترسی جدید مانند بزرگنمایی بهبودیافته با نزدیک کردن به زوم و اندازه‌های بزرگنمایی متغیر را ارائه می‌کند. اندروید ۱۴ از تغییرات سریعتر اندازه فونت از منوی تنظیمات سریع با مقیاس غیرخطی برای خوانایی آسانتر پشتیبانی می کند. یک راه‌اندازی اختصاصی سمعک در تنظیمات Accessibility و گزینه‌های بیشتری برای هدایت صدا به خروجی‌های مختلف وجود دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود آهنگ جدید

رپورتاژ نگاری

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح