کد خبر : 208860
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 16:50

اپل دعوت نامه برای رویداد “سریع ترسناک” ارسال می کند. آی‌مک‌های جدید، مک‌بوک‌های مورد انتظار

اپل دعوت نامه برای رویداد “سریع ترسناک” ارسال می کند. آی‌مک‌های جدید، مک‌بوک‌های مورد انتظار

به گزارش جرقه نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ اپل دعوت نامه هایی را برای رویداد “سریع ترسناک” ارسال کرده است که انتظار می رود عرضه iMac و MacBooks باشد که قرار است در پایان این ماه برگزار شود. با توجه به دعوت دریافتی Gadgets360 در روز سه شنبه، این غول فناوری مستقر در کالیفرنیا

Apple Sends Invite For

به گزارش جرقه نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ اپل دعوت نامه هایی را برای رویداد “سریع ترسناک” ارسال کرده است که انتظار می رود عرضه iMac و MacBooks باشد که قرار است در پایان این ماه برگزار شود. با توجه به دعوت دریافتی Gadgets360 در روز سه شنبه، این غول فناوری مستقر در کالیفرنیا رویداد ویژه اپل را در ۳۰ اکتبر ساعت ۵ بعد از ظهر به وقت محلی برگزار می کند. پخش زنده این رویداد همچنین در وب سایت رسمی این شرکت به آدرس apple.com در دسترس خواهد بود. طبق گزارش قبلی، انتظار می رود اپل در این رویداد آینده یک مدل بعدی برای آی مک ۲۴ اینچی عرضه کند.

روز سه‌شنبه، ۲۴ اکتبر، اپل شروع به ارسال دعوت‌نامه‌های جدید برای رویداد آینده کرد. در حالی که این شرکت به مشخصات این رویداد اشاره ای نکرده است، انتظار می رود که این رویداد یک رویداد Mac Launch باشد. ترکیب این رویداد هنوز توسط این شرکت فاش نشده است. این رویداد در ساعت ۵ بعد از ظهر PT برنامه ریزی شده است، یعنی ساعت ۵:۳۰ صبح در ۳۱ اکتبر، زمانی بسیار عجیب برای یک رویداد اپل، با در نظر گرفتن هند. این رویداد برای پخش زنده در Apple.com و YouTube در دسترس خواهد بود.

اپل هنوز iMac 24 اینچی ۲۰۲۱ خود را به روز نکرده است. در گزارش قبلی بر اساس خبرنامه مارک گورمن بلومبرگ، اپل در رویداد آتی، به‌روزرسانی ۲۴ اینچی آی‌مک را عرضه خواهد کرد. او همچنین اضافه کرد که نسخه بزرگتر پرو آی مک در اواخر سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ وارد بازار خواهد شد. با این حال، مینگ چی کو، تحلیلگر صنعت، قبلا گفته بود که آی مک ۲۴ اینچی جدید در سال آینده عرضه خواهد شد.

آی‌مک ۲۴ اینچی قبلی از تراشه M1 بهره می‌برد. این در هفت گزینه رنگی برای خرید در دسترس است و دارای صفحه نمایش شبکیه چشم ۴.۵K با حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت است. در همین حال، گزارش قبلی دیگری به نقل از Gurman گفته بود که محصولات جدید مک می توانند با آخرین تراشه M3 اپل عرضه شوند.

در گزارش Gurman همچنین آمده است که اپل هیچ برنامه ای برای عرضه مدل های جدید iPad در سال جاری ندارد. این شرکت می تواند مدل های جدید آی پد را در حدود مارس ۲۰۲۴ عرضه کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ نگاری

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح