کد خبر : 208880
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 فروردین 1403 - 12:15

فیلم «گودزیلا علیه کونگ: امپراطوری جدید» در گیشه داخلی آمریکا در شب افتتاحیه عملکرد فوق العاده‌ای داشت

فیلم «گودزیلا علیه کونگ: امپراطوری جدید» در گیشه داخلی آمریکا در شب افتتاحیه عملکرد فوق العاده‌ای داشت

  به گزارش دانلود فیلم و به نقل از برخورد دهنده صنعت سینما به شدت قدرت گیشه یک میمون غول پیکر و یک مارمولک رادیواکتیو را در جمعه ای که گذشت دست کم گرفت. فیلم «گودزیلا علیه کونگ: امپراطوری جدید» از کمپانی برادران وارنر با عملکردی خیره کننده در گیشه داخلی آمریکا، انتظارات را با

 

به گزارش دانلود فیلم و به نقل از برخورد دهنده صنعت سینما به شدت قدرت گیشه یک میمون غول پیکر و یک مارمولک رادیواکتیو را در جمعه ای که گذشت دست کم گرفت. فیلم «گودزیلا علیه کونگ: امپراطوری جدید» از کمپانی برادران وارنر با عملکردی خیره کننده در گیشه داخلی آمریکا، انتظارات را با بیش از ۲۵ میلیون دلار پشت سر گذاشته است.

این موفقیت به لطف استقبال تماشاگران سرزده‌ای که تعطیلات آخر هفته عید پاک به سینما کشانده شده‌اند، رقم خورده است. پیش‌بینی می‌شود این فیلم در سه روز اول اکران، حداقل ۷۵ میلیون دلار فروش داشته باشد، که بسیار بالاتر از پیش‌بینی‌های اولیه‌ی ۵۰ میلیون دلاری است.

 

در حالی که این رقم شاید نتواند رکورد ۹۳ میلیون دلاری اولین فیلم گودزیلا در سال ۲۰۱۴ را بشکند، اما «گودزیلا علیه کونگ» ممکن است بتواند با رکورد پرفروش‌ترین آخر هفته‌ی اکران امسال که متعلق به فیلم «تلماسه: بخش دوم» با ۸۲ میلیون دلار است، رقابت کند. این اثر که چند هفته پیش اکران شد، نشان می‌دهد که پیش‌بینی‌های خوش‌بینانه‌تر برای «گودزیلا علیه کونگ» هنوز هم محتمل هستند. این فروش، جهشی عظیم نسبت به فیلم قبلی یعنی «گودزیلا علیه کونگ» با ۳۲ میلیون دلار فروش در اوج همه‌گیری در سال ۲۰۲۱ است، که البته تحت تاثیر اکران همزمان در سینما و سرویس‌های استریم قرار گرفت.

 

«گودزیلا علیه کونگ: امپراطوری جدید» به کارگردانی آدام وینگارد، با نقدهای متوسطی روبرو شده است و در حال حاضر در وب‌سایت گردآورنده‌ی نقد «راتن تومیتوز» امتیاز «پوسیده»ی ۵۵ درصد را دارد. اما استقبال تماشاگران به‌طور چشمگیری بهتر بوده است؛ «گودزیلا علیه کونگ» در روز اول اکران، نمره‌ی A- را از سینمااسکور دریافت کرده است، در حالی که امتیاز تماشاگران در راتن تومیتوز روی عدد امیدوارکننده‌ی ۹۲ درصد قرار دارد. 

 

راس بونیم از وب‌سایت کولایدر آن را «به راحتی مضحک‌ترین فیلم در این مجموعه فیلم‌ها» توصیف کرد که «هم یک نقطه قوت است و هم یک نقطه ضعف.» بودجه‌ی فیلم به ۱۳۵ میلیون دلار محدود شده است که آن را از ضربه‌هایی که ممکن است در چین بخورد، محافظت می‌کند. بازاری که دیگر به اندازه‌ی گذشته برای فیلم‌های هالیوودی حیاتی نیست، به خصوص با در نظر گرفتن فروش تقریباً ۲۰۰ میلیون دلاری «گودزیلا علیه کونگ» در آن کشور. 

 

 گودزیلا علیه کونگ  تنها فیلم جدید در لیست پنج فیلم برتر است

شکارچیان روح: امپراطوری یخ‌زده بعد از یک شروع قدرتمند در آخر هفته گذشته، به مقام دوم سقوط می کند. انتظار می‌رود این فیلم در این آخر هفته حدود ۱۴ میلیون دلار فروش داشته باشد و مجموع فروش داخلی خود را تا روز یکشنبه به بیش از ۷۰ میلیون دلار برساند. 

این فیلم همچنان به دنبال عبور از مجموع فروش داخلی فیلم‌های قبلی «شکارچیان روح» یعنی «فراتر از زندگی» و «شکارچیان روح» در سال ۲۰۱۶ است که هر کدام حدود ۱۳۰ میلیون دلار فروش داخلی داشتند.

کونگ‌فو پاندا ۴ در چهارمین آخر هفته اکران خود، با فروش تقریباً ۴ میلیون دلاری در روز جمعه، جایگاه سوم را هدف قرار داده است. این فیلم انیمیشن با رسیدن به مجموع فروش داخلی ۱۰ میلیون دلاری که برای این آخر هفته پیش‌بینی شده، می‌تواند تا روز یکشنبه از مرز ۱۵۰ میلیون دلار فروش داخلی عبور کند.

تلماسه: بخش دوم برای کسب مقام چهارم با «کونگ‌فو پاندا ۴» رقابت می‌کند – دنباله علمی-تخیلی این فیلم نیز در این آخر هفته حدود ۱۰ میلیون دلار فروش را هدف قرار داده است.

بی‌عیب، فیلم ترسناک با بازی سیدنی سوئینی، انتظار می‌رود با فروشی حدود ۳ میلیون دلار در دومین آخر هفته اکران، به مقام پنجم برسد. این رقم مجموع فروش داخلی فیلم را به بیش از ۱۰ میلیون دلار می‌رساند.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ نگاری

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح